internetinė reklamaKiekvienas geras marketingo ir pardavimų profesionalas Jums pasakys, kad norint pagerinti savo verslo būklę – pirmiausia labai svarbu tiksliai apsibrėžti, kas yra Jūsų klientai. Priklausomai nuo tikslinės auditorijos ieškoma ir efektyvi reklama, kuris suteikia galimybę plėsti savo vardo žinomumą ir padidinti pardavimus.

Tiesa, pardavimų didinimas remiasi į labai daug aspektų. Šįkart koncentruojamės ties tikslinės klientų auditorijos, kurios žinojimas gali padėti lengviau, greičiau ir reguliariau parduoti.

Kas perka – tokia ir reklama

Priklausomai nuo Jūsų tikslinės auditorijos galima ir rekomenduojama pasirinkti ir atitinkamą reklamą. Pavyzdžiui, jauni ir technologijas mėgstantys asmenys dažniausiai informacijos ieško internete, todėl būtent skaitmeninio marketingo galimybės yra pačios aktualiausios. O juk internetinė reklama padeda išpopuliarinti net ir naujus verslus, kurie dar tik žengia pirmuosius savo žingsnelius.

Kadangi reklamų galimybių yra labai daug – priklausomai nuo auditorijos reikia ieškoti ir labiausiai tinkamos.

  1. SEO paslaugos.
  1. Google AdWords.
  1. Facebook reklama.
  1. Reklama forumuose.
  1. Reklama per TV.
  1. Radijo reklama.
  1. Reklama laikraščiuose.
  1. Stendai (vizualinė reklama).
  1. Ir kitos pasirinkimo galimybės.

Jeigu kreipsitės į profesionalus – jie išanalizuos Jūsų paslaugų, suras tikslinius klientus ir patars, kuri reklamos strategija tinka labiausiai.

Kaip išlaikyti tikslinius klientus?

Marketingo profesionalai tvirtina, kad visada labiau verta investuoti į jau turimus klientus ir bandyti juos išlaikyti nei susikoncentruoti ties naujų klientų paiešką. Žinoma, jaunas verslas turi pradėti nuo naujų paieškų, kadangi kitu atveju jis paprasčiausiai nesusiras klientų rato.

Išlaikyti savo klientus, kurie jau vienerius metus naudojasi Jūsų paslaugomis arba tuos, kurie pirmą kartą pirko – galima. Tik reikia žinoti, kokiomis priemonėmis galima tai padaryti.

  1. Nustebinkite juos mielomis dovanėlėmis. Net ir mažiausia smulkmena gali labai maloniai nuteikti.
  1. Jeigu asmuo nori – siųskite priminimus, kuriuos maloniai, tačiau ne per daug įkyriai priminkite apie save.
  1. Taip pat rekomenduojame nuolatos skelbti akcijas. Atskirai informuokite klientus, kurie jau anksčiau domėjosi Jūsų paslaugomis.
  1. Sukurkite lojalumo sistemą. Tegul žmonės būti suinteresuoti pirkti būtent pas Jus, o ne kitus.
  1. Taip pat rekomenduojame suteikti kuo atviresnį ir nuolatinį bendravimą. Tegul klientai turi galimybę klausti to, kas jiems yra aktualu.

Kaip ieškoti klientų?

Klientų paieška nėra labai paprastas darbas. Geriausiai čia veikia reklama. Efektyvi reklama gali padėti sėkmingai parduoti net ir prastą produkciją už didelę kainą. Svarbiausia yra susikurti tokią reklamos strategiją, kuri labiausiai tiktų ir kuri padėtų pranokti net ir tavo lūkesčius. Tam Jums reikia gero savo srities profesionalo. Dažniausiai dominuoja internetinė reklama, kadangi ja šiuo metu naudojasi beveik visi. Ir nebelieka jokio amžiaus cenzo arba išsilavinimo. Kadangi naudotis kompiuteriu yra labai paprasta, o mūsų šalyje suteikiamos galimybės viešose vietose juo naudotis visiškai nemokamai – žmonės noriai mokosi. Taigi, vertindami reklamos galimybes būkite vienu žingsniu toliau nei šiuo metu yra Jūsų klientai. Juk jų įpročiai taip pat keičiasi ir tai kas yra šiandien – kitą dieną gali būti visiškai kitaip. Orientuokitės į juos.

Skirtinga klientų auditoriją pasiekiama skirtingais būdais. Juolab, jai dažniausiai aktualūs skirtingi skatinimo pirkti būdai. Kuo tiksliau žinosite kas domisi Jūsų produkcija – tuo paprasčiau pavyks parduoti.

Klientų paieškai rekomenduojame samdytis profesionalus. Jie ne tik įvardins, kokie tiksliai klientai Jūsų ieško, tačiau ir sukurs strategiją, kuri padės padidinti pardavimus ir tapti konkurencingu Lietuvos rinkoje.