reklama

Reklama – karalius ir šiais laikais egzistuoja tiek daug skirtingų jos formų, kad reikia žinių, reikia drąsos ir tuo pačiu praktikos, kuri padėtų įvertinti, kokia reklama labiausiai tinka. Ne tik pasirenkant tinkamiausia jos formą, tačiau taip pat ir turinį, platformą, kurioje ji bus skelbiama, galiausiai, net ir dieną, kada ji bus viešinama. Atrodo smulkmena? Tikrai ne, kadangi turint savo klientų ratą reikia įvertinti jų poreikius bei praktikas, kadangi tai gali padėti reklamai tapti kur kas efektyvesnei ir tuo pačiu tikslingiau pasiekti klientą.

Kada skelbti reklamą, kad ji atsipirktų? Kad ji būtų ne tik matoma, tačiau joje esantis turinys būti perkamas?

Tendencijos ir kaip jos pritaikomos individualiam verslui

Pradėjus ieškoti informacijos apie faktus: kada geriausia skelbti reklamą, kokiu metu ir koks tipas geriausias – susidursite su labai plačia informacija, kuri dažnai detalizuojama iki konkrečių patarimų. Visgi, vienas patarimas negali būti taikomas 100-ui įmonių, kadangi skirtinga auditorija ir tuo pačiu skirtingas jos auginimas lemia ir skirtingas strategijas. Suprantama, kad šventės, oras ir panašūs veiksniai daro įtaką, kadangi žmonės gali daugiau arba mažiau būti internete, tačiau pateikti universalias reklamos strategijas skirtingiems verslams – neįmanoma.

Nors internete galima rasti labai daug statistikos, kuriose dažnai detalizuojama, kuriomis dienomis geriausia skelbti reklamą, visgi, mūsų tyrimas rodo, kad tokia statistika nėra veiksni, kadangi kiekvienas verslas individualus. Kol vieniems dėl tam tikrų veiksnių trečiadienis yra geriausia diena, tuo tarpu kiti renkasi kitas dienas, kadangi paprasčiausiai būtent tada jau ne vienerius metu skelbia reklamą ir yra paprasčiausiai „užsiauginusi“ savo auditoriją.

Suprantama, kad galima išskirti savaitgalius. Tai laikas, kai žmonės tikrai mažiau būna prie kompiuterio ir tuo pačiu reklama būna neefektyviausia (nebent labai blogas oras).

Taigi, domėtis statistika yra gerai, tačiau nepamirškite, kad universalios taisyklės negali būti taikomos visiems.

Vartotojų aktyvumas ir pardavimai. Kur santykis?

Atrodo logiška, kad kuo daugiau žmonių užsuks į jūsų internetinį puslapį – tuo daugiau prekių arba paslaugų bus nupirkta. Visgi, galima pastebėti ir tam tikrus nukrypimus, juolab, svarbu, kad lankytojas pirktų ne kartą, tačiau taptų lojaliu klientu, kad jo investicija į jūsų veiklą būtų pastebėta.

Reikia brėžti detalią liniją vertinant puslapio lankomumą:

  • Kai užsukę klientai perka prekę;
  • Kai užsukę klientai naršo, tačiau nieko neperka.

Klaidingai identifikavus, kokie klientai lankosi ir kokia priežastis tai lemia, tuo pačiu gali daryti neigiamą įtaką ir jūsų pasirinktai reklamos kampanijai, kadangi netiksliai žinosite savo klientų elgesį. O juk labai svarbu pasiūlyti jiems tai ir tokiu metu, kai konkreti tikslinė auditorija atlieka konkrečius veiksmus.

Tinkamas klientų aktyvumo įvertinimas gali padėti pasirinkti ir tinkamą strategiją, o tai – padidinti pardavimus.

Tai kurią dieną skelbti reklamą?

Nėra vienareikšmiško atsakymo. Tačiau mes pateiksime kelis patarimus, kurie turėtų padėti paprasčiau įvertinti, kuri diena tinkamiausia būtent Jūsų verslui:

  1. Nors statistika gerai, tačiau ja neturi būti naudojamasi norint sukurti konkrečią strategiją jūsų verslui.
  2. Įvertinkite savaitės dieną, kadangi jūsų elektroninėje prekybos vietoje yra didžiausias aktyvumas.
  3. Būtina pasižiūrėti, koks yra produkto pirkimo laikas. Nuo naršymo pradžios iki sumokėjimo. Tai diena, o gal net ir kelios?
  4. Suprantama, kad aktyvumo dienomis reklama turi būti taip pat aktyvesnė.
  5. Galiausiai, matuokite efektyvumą pagal grįžtamąjį ryšį.

Kuo daugiau žinosite apie savo verslą  – tuo paprasčiau bus pasirinkti reklamą ir tuo pačiu nuspręsti, kurią savaitės diena ji pasieks daugiausia lankytojų.