Kuriu nemokamą puslapį. Kaip tvarkyti SEO?

wix seo

Neseniai gavome vieną labai įdomų klausimą iš mūsų tinklaraščio skaitytojo. Jis skamba taip:

Sveiki. Kuriu sau puslapį su Wix.com. Kaip padaryti, kad jis būtų gerai randamas paieškoje?

Vidinis SEO paprastai yra daromas turint visišką priėjimą prie kodo. Deja, dauguma nemokamų įrankių tokį priėjimą laiko po mokamo plano devyniais užraktais. O tai reiškia, kad su SEO bus bėdos. Esame išbandę ne vieną nemokamų puslapių kūrimų įrankį: wordpress.com, wix.com, weebly.com, webnode.com, yolasite.com ir t.t. Pasikalbėjome su SEO specialistais iš Taurusmedia.lt ir štai mūsų išvados bei įžvalgos.

WordPress.com ir Weebly.com

Jei norite susikurti nemokamą interneto puslapį, kuris dar ir būtų gerai randamas, naudokitės WordPress.com arba Weebly.com. Šios tarnybos yra pakankamai geros dėl kelių priežasčių:

  • Turi Bussiness klasės dizainus įmonių puslapiams, o ne tik tinklaraščiams;
  • Yra randamos paieškos sistemose;
  • Juose esančios nuorodos automatiškai negauna „nofollow“ atributų;
  • Stiprūs domenai, o tai reiškia, kad subdomenas greitai kils paieškose;
  • Galimybė dirbti su skirtingais paslaugų tiekėjais.

Jei jums reikalingas verslo puslapis, pristatantis kelias paslaugas ir daugiau nieko, rekomenduojame Weebly.com. Jei nuolatos norėsite atnaujinti puslapį informacija – naudokite WordPress.com.

Jų vidinis SEO yra gerai sutvarkytas, viskas daroma atsižvelgiant į naujausius Google reikalavimus. WordPress.com net automatiškai įdiegia AMP – pagreitintus puslapius mobiliai versijai. Tai labai padeda pasiekti aukštesniu reitingus paieškoje.

Wix.com ir SEO

Mūsų skaitytojas klausė gana konkrečiai – kaip padaryti Wix.com puslapį randamu. Gali būti, kad jo laukia labai sunki užduotis. Taip, Wix.com dizainas yra labai geras, tačiau su SEO jis nelabai draugauja. Yra keletas funkcijų, susijusių su SEO, bet jos pasiekiamos tik peradresavus puslapį į savo interneto vardą. O tai jau mokama paslauga, todėl nemokamai Wix neįsileis. Apmaudu, bet tai verslas.

Skaitytojui rekomenduojame dirbti su vieno puslapio dizainu – išsamus ir didelis tekstas pradiniame puslapyje ir daugybė atgalinių nuorodų. Tada šis puslapis gali būti konkurencingas. Deja, nuorodos iš vidinių puslapių turi „nofollow“ atributą. Kodėl? Atsakymas paprastas – spamas. Spameriai tiesiog prikurtų daugybę nemokamų puslapių su tam tikru raktiniu ir galėtų pasinaudoti wixsite.com domeno populiarumu.

Jei dar įmanoma, siūlome pereiti į WordPress arba Weebly.

Kiti minėti įrankiai, nors ir nemokami, su SEO nelabai draugauja.

 

Kaip atrasti savo tikslinius klientus?

internetinė reklamaKiekvienas geras marketingo ir pardavimų profesionalas Jums pasakys, kad norint pagerinti savo verslo būklę – pirmiausia labai svarbu tiksliai apsibrėžti, kas yra Jūsų klientai. Priklausomai nuo tikslinės auditorijos ieškoma ir efektyvi reklama, kuris suteikia galimybę plėsti savo vardo žinomumą ir padidinti pardavimus.

Tiesa, pardavimų didinimas remiasi į labai daug aspektų. Šįkart koncentruojamės ties tikslinės klientų auditorijos, kurios žinojimas gali padėti lengviau, greičiau ir reguliariau parduoti.

Kas perka – tokia ir reklama

Priklausomai nuo Jūsų tikslinės auditorijos galima ir rekomenduojama pasirinkti ir atitinkamą reklamą. Pavyzdžiui, jauni ir technologijas mėgstantys asmenys dažniausiai informacijos ieško internete, todėl būtent skaitmeninio marketingo galimybės yra pačios aktualiausios. O juk internetinė reklama padeda išpopuliarinti net ir naujus verslus, kurie dar tik žengia pirmuosius savo žingsnelius.

Kadangi reklamų galimybių yra labai daug – priklausomai nuo auditorijos reikia ieškoti ir labiausiai tinkamos.

  1. SEO paslaugos.
  1. Google AdWords.
  1. Facebook reklama.
  1. Reklama forumuose.
  1. Reklama per TV.
  1. Radijo reklama.
  1. Reklama laikraščiuose.
  1. Stendai (vizualinė reklama).
  1. Ir kitos pasirinkimo galimybės.

Jeigu kreipsitės į profesionalus – jie išanalizuos Jūsų paslaugų, suras tikslinius klientus ir patars, kuri reklamos strategija tinka labiausiai.

Kaip išlaikyti tikslinius klientus?

Marketingo profesionalai tvirtina, kad visada labiau verta investuoti į jau turimus klientus ir bandyti juos išlaikyti nei susikoncentruoti ties naujų klientų paiešką. Žinoma, jaunas verslas turi pradėti nuo naujų paieškų, kadangi kitu atveju jis paprasčiausiai nesusiras klientų rato.

Išlaikyti savo klientus, kurie jau vienerius metus naudojasi Jūsų paslaugomis arba tuos, kurie pirmą kartą pirko – galima. Tik reikia žinoti, kokiomis priemonėmis galima tai padaryti.

  1. Nustebinkite juos mielomis dovanėlėmis. Net ir mažiausia smulkmena gali labai maloniai nuteikti.
  1. Jeigu asmuo nori – siųskite priminimus, kuriuos maloniai, tačiau ne per daug įkyriai priminkite apie save.
  1. Taip pat rekomenduojame nuolatos skelbti akcijas. Atskirai informuokite klientus, kurie jau anksčiau domėjosi Jūsų paslaugomis.
  1. Sukurkite lojalumo sistemą. Tegul žmonės būti suinteresuoti pirkti būtent pas Jus, o ne kitus.
  1. Taip pat rekomenduojame suteikti kuo atviresnį ir nuolatinį bendravimą. Tegul klientai turi galimybę klausti to, kas jiems yra aktualu.

Kaip ieškoti klientų?

Klientų paieška nėra labai paprastas darbas. Geriausiai čia veikia reklama. Efektyvi reklama gali padėti sėkmingai parduoti net ir prastą produkciją už didelę kainą. Svarbiausia yra susikurti tokią reklamos strategiją, kuri labiausiai tiktų ir kuri padėtų pranokti net ir tavo lūkesčius. Tam Jums reikia gero savo srities profesionalo. Dažniausiai dominuoja internetinė reklama, kadangi ja šiuo metu naudojasi beveik visi. Ir nebelieka jokio amžiaus cenzo arba išsilavinimo. Kadangi naudotis kompiuteriu yra labai paprasta, o mūsų šalyje suteikiamos galimybės viešose vietose juo naudotis visiškai nemokamai – žmonės noriai mokosi. Taigi, vertindami reklamos galimybes būkite vienu žingsniu toliau nei šiuo metu yra Jūsų klientai. Juk jų įpročiai taip pat keičiasi ir tai kas yra šiandien – kitą dieną gali būti visiškai kitaip. Orientuokitės į juos.

Skirtinga klientų auditoriją pasiekiama skirtingais būdais. Juolab, jai dažniausiai aktualūs skirtingi skatinimo pirkti būdai. Kuo tiksliau žinosite kas domisi Jūsų produkcija – tuo paprasčiau pavyks parduoti.

Klientų paieškai rekomenduojame samdytis profesionalus. Jie ne tik įvardins, kokie tiksliai klientai Jūsų ieško, tačiau ir sukurs strategiją, kuri padės padidinti pardavimus ir tapti konkurencingu Lietuvos rinkoje.

 

SEO optimizacija: TOP 3 mitai ir realybė

Interneto svetainių SEO optimizacijaApie SEO sklando daugybė gandų ir mitų, kuriuos šiandien negailestingai griausim. Štai keletas pačių populiariausių.

Mitas Nr.  1: norint patekti į aukščiausias Google paieškos pozicijas, būtina gausi atgalinių nuorodų „puokštė“.

Netiesa! Labai svarbu suprasti, kad kiekybė ir kokybė labai skirtingi dalykai. Tai reiškia, kad žymiai geresnių rezultatų galima pasiekti su mažesniu nuorodų skaičiumi iš kokybiško tinklapio, nei su tūkstančiu nuorodų iš neaiškios reputacijos tinklapio. Be to, prastos kokybės nuorodos ne tik neatneš norimos naudos, bet gali pridaryti ir papildomos žalos, nes Google sistemos robotukai stebi atgalinių nuorodų atsiradimą. Atminkite, kad kokybiškos atgalinės nuorodos iš tinklapio, kuris tematiškai susijęs su optimizuojamos svetainės turiniu, turės daugiausiai įtakos, kylant Google paieškos sistemos rezultatų pozicijose.

Mitas Nr. 2: SEO rezultatus galima pasiekti labai greitai.

Netiesa! Interneto svetainių SEO optimizacija – ilgalaikis procesas, o tie, kas žada, kad jūsų svetainę į pirmuosius Google sistemos paieškos rezultatus gali iškelti vos per mėnesį, dažniausiai nežino ką daro arba naudoja vadinamąjį Black Hat SEO. Tai laikino efekto juodosios technikos, kurios porai mėnesių iškelia svetainę į aukščiausias pozicijas. Visgi, Google sistemos robotukams identifikavus, kad buvo naudotas „juodasis SEO“, svetainei paskiriama bausmė – ji gali būti visiškai pašalinama iš Google  rezultatų arba nukeliama į tolimus rezultatų puslapius, kuriuose nesilanko interneto vartotojai.

Mitas Nr. 3: SEO galima lengvai pasidaryti ir pačiam.

Netiesa! Interneto svetainių SEO optimizacija – ne raketų mokslas, tačiau tai sudėtingas procesas, kuris nuolatos kinta. Google praktiškai kiekvieną mėnesį atlieka savo paieškos sistemos algoritmo pakeitimus, todėl, norint iškelti svetainę į aukščiausius paieškos sistemos rezultatus, būtina gerai žinoti kokie veiksmai bei elementai turi įtakos pozicijų kilimui. Savarankiškas bandymas optimizuoti interneto svetainę ne vienam mėgėjui baigėsi skaudžiai, nes jokie rezultatai nebuvo pasiekti arba svetainė apskritai buvo pašalinta iš Google paieškos rezultatų dėl netinkamų priemonių naudojimo. Taigi, šį darbą reiktų patikėti profesionalams, kurie puikiai išmano SEO subtilybes. Tiesa, reiktų atminti, kad apie pirmąją vietą paieškos rezultatuose svajoja kiekvienas, tačiau pirmiausia reiktų atsidurti bent jau pirmajame puslapyje, o tada stengtis kilti į pačias aukštumas. Norint pasiekti pirmąsias vietas būtinas nuoseklus darbas ir geležinė kantrybe.