Šis straipsnis apima SEO bendruomenėje daug diskutuojamą temą. Be to, klientams ir dažnai svetainių savininkams kyla klausimų, kokias nuorodas ir kaip jas gauti. Atkreipkite dėmesį, kad čia nenagrinėsiu abipusių nuorodų dėl geresnių alternatyvų ir dėl to, kad jų veiksmingumas taikomas tik nedaugeliui svetainių, kuriose jas naudoja mažiau nei 10 % bendro nuorodų santykio. Apžvelgsiu pagrindinius…

Plačiau

Verslas be reklamos nebus našus, kadangi parduoti prekes ir paslaugas bus kur kas sudėtingiau. Juolab, reikės konkuruoti su kitais, kurie siūlo analogiškus pasiūlymus. Žinoma, šiuo metu reklamos galimybių taip pat yra gana daug, tad sunku atsakyti – kuri yra geriausia. Tikimės, kad šis straipsnis padės Jums kur kas paprasčiau pasirinkti tinkamiausią reklamos strategiją, taip pat…

Plačiau

Reklama – karalius ir šiais laikais egzistuoja tiek daug skirtingų jos formų, kad reikia žinių, reikia drąsos ir tuo pačiu praktikos, kuri padėtų įvertinti, kokia reklama labiausiai tinka. Ne tik pasirenkant tinkamiausia jos formą, tačiau taip pat ir turinį, platformą, kurioje ji bus skelbiama, galiausiai, net ir dieną, kada ji bus viešinama. Atrodo smulkmena? Tikrai…

Plačiau

Kiekvienas geras marketingo ir pardavimų profesionalas Jums pasakys, kad norint pagerinti savo verslo būklę – pirmiausia labai svarbu tiksliai apsibrėžti, kas yra Jūsų klientai. Priklausomai nuo tikslinės auditorijos ieškoma ir efektyvi reklama, kuris suteikia galimybę plėsti savo vardo žinomumą ir padidinti pardavimus. Tiesa, pardavimų didinimas remiasi į labai daug aspektų. Šįkart koncentruojamės ties tikslinės klientų…

Plačiau